Važno nam je dati Vam podršku i nakon kupovine. Iako su proizvodi provjereni i testirani tijekom svake etape proizvodnog procesa, dobro je znati koji su uvjeti jamstva ukoliko dođe do problema. Kako bi proces preuzimanja i popravka neispravnog artikla bio što kraći i sa što manje poteškoća, donosimo najvažnije informacije.
Pravo potrošača na ostvarenje jamstva nastupa odmah po preuzimanju kupljene robe i izdanog računa. Jamstveni rok teče od dana prodaje i važi dvije godine uz predočenje originalnog računa o kupnji.
Audio Pro Artist d.o.o. jamči da će proizvod funkcionirati besprijekorno i da ćemo odstraniti sve nedostatke i kvarove na proizvodu koji bi bili posljedica tvorničkih grešaka i koji bi nastali u jamstvenom roku, pri normalnoj upotrebi proizvoda i poštivanju svih tehničkih naputaka.
Za prijavu garancijskog kvara i za sva eventualna dodatna pitanja, možete se obratiti nekom od naših servisnih centara:
-
Audio Pro Servis
Marinko Vuk (radnim danom: 8:00 – 16:00 h)
Toplička 175, Gornji Kneginec
42204 Turčin
mob. 098 163 27 94
servis@audiopro.hr
-
Audio Pro Servis Osijek
Bruno Rolj (radnim danom: 9:00 – 17:00 h)
Bana J. Jelačića 64,
31220 Višnjevac
mob. 091 720 06 49
audiopro.servisos@gmail.com
Informacije o dobavljivosti i cijenama rezervnih dijelova možete dobiti upitom na spareparts@audiopro.hr
Garancijske reklamacije preuzimamo na sljedeće načine:
- nakon što ste kontaktirali neki od naših servisnih centara, naručujemo prikup uređaja paketnom distribucijom. Uređaj nakon servisa također vraćamo paketnom dostavom na vašu kućnu adresu. Trošak prijevoza za uređaje pod garancijom snosi Audio Pro Artist.
- nakon što ste kontaktirali neki od naših servisnih centara, uređaj možete i osobno dostaviti u bilo koji od naša dva servisna centra
U slučaju dostave uređaja u servis paketnom distribucijom, molimo vas sljedeće:
- proizvod mora biti adekvatno zapakiran, po mogućnosti u originalnoj tvorničkoj ambalaži. Moguća oštećenja koja bi nastala pri prijevozu i štete uslijed toga idu na račun i rizik kupca. Ukoliko se radi o posebno osjetljivoj opremi, preporučujemo da na vidljivo mjesto istaknete potencijalnu lomljivost proizvoda
- priložite sve potrebne dokumente (račun ili jamstveni list, detaljan opis kvara i sl.)
Ako popravak ne bi bio izvršen u razumnom roku, proizvod ćemo zamijeniti novim. U slučaju da popravak u jamstvenom roku traje duže od 10 dana jamstveni rok se produžuje za onoliko dana koliko je trajao popravak. Ukoliko vam uređaj zamjenimo za novi, jamstveni rok počinje teći ponovno od trenutka zamjene. Zamjena dijelova prije provjere eventualnih nedostataka nije moguća.
Za proizvode koji su servisirani, a nisu podignuti, Audio Pro Artist odgovara 30 dana. Nakon isteka 30 dana, Audio Pro Artist zadržava pravo naplate ležarine u iznosu od 1€ po danu čuvanja nepreuzetog proizvoda.
Ukoliko se testiranjem proizvoda zaključi da je proizvod ispravan, naplaćuju se troškovi dijagnostike kao i troškovi povrata uređaja dostavnom službom. Ukoliko korisnik odustaje od popravka, naplaćuju se troškovi administracije, logistike i dijagnostike.
Jamstvo na uslugu servisa je 180 dana, a odnosi se samo na identičan kvar, tj. neispravnost iste komponente i ne obuhvaća funkcioniranje cijelog proizvoda. Svaki proizvod je nakon servisa funkcionalno testiran sukladno preporukama proizvođača. Jamstvo na rezervne dijelove je 90 dana.
Popravak se može platiti virmanskom uplatom na račun društva, plaćanjem u gotovini ili karticom u svim poslovnicama.
OVO JAMSTVO NE OBUHVAĆA:
- oštećenja koja mogu nastati uslijed pada ili upotrebe sile
- oštećenja koja je prouzročila "treća" osoba
- dijelove koji se smatraju potrošnim, npr: audio glave, igle i glave za gramofone, riboni, žice, plastike, vakuumske cijevi (lampe), žarulje za rasvjetna tijela, itd.
- kad su spaljena izlazna pojačala kod razglasnih pojačala, audio pojačala s opcijom vanjskih zvučnika i zvučnike s pregorenom zavojnicom.
- ako je serijski broj proizvoda uklonjen ili preinačen, jamstvo prestaje vrijediti
- ako je uređaj otvarala ili popravljala osoba koja za to nije ovlaštena, tj. nije navedena u popisu ovlaštenih servisa.
TEHNIČKI NAPUTCI:
Molimo da tehničke naputke pažljivo pročitate, kako bi uređaj radio što duže.
Svaki uređaj, prije same upotrebe u prostoru gdje ste mu Vi namijenili mjesto, treba poprimiti temperaturu samog prostora tzv. temperiranje. Promjene hladno - toplo i obrnuto mogu prouzročiti kvar neovisno o visokoj kvaliteti uređaja. Da bi se izbjegli svi kvarovi nastali netemperiranjem uređaja, ostavite ih prije uključivanja dva do tri sata u predviđenom mjestu, te ih tek tada priključite.
Za kvarove do kojih je došlo zbog udara groma ne možemo snositi troškove, jer do kvara nije došlo zbog neispravnosti uređaja. U slučajevima nevremena isključite uređaj iz mreže.
Montažu i instaliranje prepustite stručnim osobama, jer je to često u praksi dokazano kao najkvalitetnije i najjeftinije rješenje.
Pokušate li sami popraviti uređaj morate znati da:
- se izlažete riziku od elektrošoka
- se pojedini elektronički dijelovi ne smiju dirati rukama, tj. mogu se oštetiti
Ugradnjom elemenata koje nije propisao proizvođač, snosite moguće posljedice koje bi nastale nakon takvog popravka.