Focusrite Scarlett 18i20 (2. Generation) audio interfejs

Gotovina / Virman 3.029,10 kn MPC: 4.390,00 kn (-31%) Raspoloživo odmah / Maloprodaja Zagreb
Količina:
dodaj u košaricu Dodaj u listu želja

Svi ulazi i izlazi vašeg tonskog studija! 8 kombiniranih ulaza sa Scarlett mikrofonskim pretpojačalima, linijskim ulazima te 2 novo dizajnirana ulaza za instrumetne nadopunjeni su novim značajkama: digitalnim ulazima i izlazima S/PDF, dva glavna izlaza za monitorski par zvučnika i dva potpuno diskretna izlaza za slušalice. Digitalno proširenje ulaza i izlaza ADAT pobrinut će se da snimanja proširite s osam dodatnih kanala i spajanje vanjskih uređaja. Dva izlazna priključka za slušalice omogućujuću neovisne kontrole monitoringa za dva izvođača ili za tonskog majstora i izvođača. Poseban dodatak najvećem uređaju u klasi su još 8 analognih izlaza i Wordclock priključak za bolji rad s priključenim digitalnim uređajima. Focusrite je idealan partner svjetskom standardu - Pro toolsima pa stoga u paketu s uređajem dobivate i njihovu eksluzivnu verziju, First Focusrite Creative Pack, kao i Ableton Live Lite. Sve navedeno je kompatibilno sa svim DAW-ovima na Macu i PC računalima.

0 Recenzija

Kupili ste ovaj artikl? Napišite nam svoje mišljenje o njemu.

OPIS PROIZVODA

Druga generacija Scarlettove palete prepuna je nadogradnji. Najniža latencija u svojoj klasi (2.74ms *) unosi sigurnost u vašu izvedbu, omogućujući vam snimanje sa softverskim efektima u stvarnom vremenu. Novi metalni potenciometri pretpojačanja te ispolirana crvena metalna šasija u stilu industrijskog dizajna čine nove verzije Scarlett serije spremnim za rad na svakom terenu. Raspon uzorkovanja proširen je do 192 kHz, a i ulazni kanali su doživjeli promjenu: najnovije Scarlett mikrofonsko pretpojačalo je poboljšano za točnije namještanje razine ulaznih signala, a ulazi za instrumente konačno mogu podnijeti i signale s ozbiljno glasnih pick-upa. Konačno, Focusrite je osigurao analogne zaštitne sklopove na oba ulaza i izlaza, čuvajući vaše sučelje od neželjenih prenapona.
Nova generacija serije Scarlett - jednostavno bolja u svemu!
  • Eight Scarlett mic preamps with plenty of even gain, exceptional headroom, low noise and minimal distortion

  • Two newly-designed instrument inputs, now with increased headroom for seriously hot pick-ups

  • Class-leading digital conversion at up to 24-bit / 192kHz

  • Lowest roundtrip latency* in its class lets you perform and produce using effects in real time, with no need for DSP

  • ADAT expansion ports allow you to add an extra eight analogue inputs and outputs

  • Ten balanced analogue outputs, including a dedicated stereo pair with anti-thump circuitry

  • Two headphone outputs with dedicated volume controls

  • Focusrite Control software to easily configure your monitoring and routing setups

  • Remote control from iPhone or iPad - Download the free Focusrite iOS Control app

  • Includes Pro Tools | First - Focusrite Creative Pack and Ableton Live Lite

  • All the additional software and loops you need to record

  • Use it with all major DAWs on Mac and PC

  • MIDI I/O connectivity, ideal for sending/receiving MIDI

  • Stereo S/PDIF In and Out for connecting other digital devices

 

*Roundtrip latency was measured at 2.74ms, working at 96kHz with a 32 samples buffer on Logic Pro X, running on a Mac Pro and OS 10.11

 

All the Ins and Outs your studio needs

Eight natural-sounding combination input Scarlett mic preamps deliver exceptional headroom, loads of linear clean gain, low noise and minimal distortion. The two inputs on the front panel feature newly-designed instrument inputs with extended headroom. The ADAT expansion ports allow you to add an extra eight analogue inputs and outputs, particularly useful for anyone who wants to record higher channel counts and integrate lots of outboard gear. 

 

When it comes to outputs, Scarlett 18i20 delivers full routing and monitoring flexibility. There are two dedicated TRS jack outputs for studio monitors featuring anti-thump circuitry, plus eight more analogue jack outputs, two stereo pairs providing mirrored independent headphone outputs on the front panel.  With MIDI connectivity, you can also integrate your favourite hardware synths with your DAW. Wordclock Out is also on hand for sync'ing to external devices.

New Generation - Better in every way

 

The second generation Scarlett range is packed full of upgrades. The lowest roundtrip latency in its class (2.74ms*) brings confidence to your performance, letting you record and monitor with software effects in real time. New metal gain controls and a sleeker red metal chassis reassure you of its improved industrial design, built to go anywhere. The Scarlett range also now operates at sample rates all the way up to 192kHz, and the input channels have evolved too. The latest Scarlett mic preamp features a more even gain structure, so you can accurately set your levels, and the instrument input has also been completely redesigned with increased headroom to handle seriously hot guitar pick-ups. Finally, Focusrite have provided analogue protection circuitry across both the inputs and the outputs, guarding your interface against unwanted power surges.

 

Intuitive Mix Control, Red plug-ins and more

The included 'Focusrite Control' is a brand new software mixer for easy configuration of monitoring and routing setups. Simple and intuitive to use, Focusrite Control offers a traditional mixer workflow and allows immediate access to internal hardware functions. Also included are the software and effects you need; an exclusive version of Pro Tools | First - Focusrite Creative Pack (featuring 12 additional plug-ins including the Eleven Lite for real life guitar amp emulations), Ableton Live Lite, the Softube Time and Tone Bundle, Focusrite's Red Plug-In Suite, 2GB of Loopmasters samples and more.

For the modern day musician or producer, there are now a vast amount of innovative software companies, creating a wealth of powerful plug-ins. With such variety, you’ll want to find exactly the right plug-ins for you, and use them in real time, thanks to Scarlett 2nd gen’s super-low latency environment. To help you on this mission, we’ve formed the ‘Plug-in Collective’, working with the very best to bring you exclusive plug-in offers and content every month.

 

Download the free Focusrite iOS Control app and adjust cue mixes created with the Focusrite Control desktop app remotely from an iPad, iPhone or iPod touch. 
 

*Roundtrip latency was measured at 2.74ms, working at 96kHz with a 32 samples buffer on Logic Pro X, running on a Mac Pro and OS 10.11

 

Enjoy two years of warranty

Wherever you happen to be in the world, you can rely on a two-year warranty if any Focusrite hardware needs repairing or replacing due to a manufacturing fault. Focusrite will send you replacement gear in the UK and the US, and they’ll cover the shipping costs both ways. In the UK, they'll send you a replacement before you return your hardware to them.

 

Included Software

  • Access to the Plug-in Collective

  • Red 2 & 3 Plug-in Suite

  • Softube Time & Tone Pack

  • Pro Tools First | First Focusrite Creative Pack

  • Ableton Live Lite music making software

  • Focusrite Control

  • 2 GB of Loopmasters sounds and samples

  • Novation Bass Station VST and AU plug-in synthesiser

 

Scarlett 18i20 (2nd Gen) What’s In The Box

  • Scarlett 18i20 (2nd Gen) USB Audio Interface

  • USB Cable

  • Power Supply

  • Bundle code for your free software

 

System Requirements

For an up to date list of supported operating systems please visit focusrite.com/downloads/os.

 

Supported Sample Rates

44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz, 192 kHz

Microphone Inputs

Frequency Response

20 Hz - 20 kHz +0.5/-1.5 dB

Dynamic Range

109 dB (A-Weighted)

THD+N

<0.002%

Noise EIN

-127 dBu

Maximum input level

+8.5 dBu

Gain Range

50 dB

Line Inputs

Frequency Response

20 Hz - 20 kHz +0.5/-1.5 dB

Dynamic Range

109 dB (A-Weighted)

THD+N

<0.003%

Maximum input level

+22 dBu

Gain Range

50 dB

Instrument Inputs

Frequency Response

20 Hz - 20 kHz +0.5/-1.5 dB

Dynamic Range

109 dB (A-Weighted)

THD+N

<0.003%

Maximum input level

+12 dBu

Gain Range

50 dB

Monitor Outputs (1-2)

Frequency Response

20 Hz - 20 kHz ±0.5 dB

Dynamic Range (Line Outputs)

108 dB (A-Weighted)

THD+N

<0.001%

Maximum Output Level (0 dBFS)

+16 dBu

Line Outputs (3-10)

Frequency Response

20 Hz - 20 kHz ±0.5 dB

Dynamic Range (Line Outputs)

108 dB (A-Weighted)

THD+N

<0.001%

Maximum Output Level (0 dBFS)

+16 dBu

Headphone Outputs

Frequency Response

20 Hz - 20 kHz ±0.5 dB

Dynamic Range

108 dB (A-Weighted)

THD+N

<0.001%

Maximum Output Level

+13 dBu


 

 

Gotovina / Virman 3.927,00 kn
MPC: 4.620,00 kn ( -15% ) Raspoloživo za 5-10 dana
dodaj u košaricu NOVO

Pritiskom na dugme “Potvrdite”
obavezni ste na kupovinu artikla ukoliko Vaša ponuda bude najveća.

Artikal:
Aktualna ponuda:
Vaša ponuda:

U slučaju odustajanja od kupnje Audio Pro Artist d.o.o. zadržava pravo potraživanja sredstava od strane kupca (po potrebi i sudskim putem)

recenzije kupaca

Zoom H2n ručni snimač

gordana krizman

Izvanredan uređaj! Sve preporuke! Radim kao voditelj tiskovnog ureda, ali i dopisnik radijskih redakcija...dakle potrebe snimanja su najrazličitije, i u najrazličitijim uvjetima, od izjava, intervjua, snimanja sastanaka pa do tonskih memo zapisa u vožnji ... radim s ovim uređajem 6 godina, i uvijek je vrhunski odradio svaki teren, jednako kvalitetno kao i mnogo skuplji modeli drugih proizvođača. Zbog povećanja opsega poslova razmišljam o nabavi još jednog snimača, i znam da će oped biti jedan iz serije Zoom.

Denon DN-HP1100 DJ slušalice

Tomislav Smolcic

Izvrsne slusalice , kupljene na preporuku profi DJ-a mog prijatelja i prezadovoljan sam slusalicama. Preporucam ih svima koji bilo da zele slusati muziku s mobitela, mp3 playera ili se baviti profesionalno DJ-ingom zvucna izolacija im je besprijekorna uz izvrsna akusticna svojstva. I zbilja su povoljne. Puna preporuka, necete pogrijesiti odlucite li se na kupnju ovih po meni odlicnih slusalica!

Fatar (Studiologic) Numa Compact 2x stage piano

Benjamin Črnjak

Vrlo interesantna stage klavijatura. U nastavku ću navesti ukratko općenito mišljenje o klavijaturi, a zatim izdvojiti ZA|PROTIV stavke za Numa Compact 2x. Moram priznati da me klavijatura zaista ugodno iznenadila svojim mogućnostima za ovu cijenu. Iako su tipke semi-weighted, moguće je podosta dobro kontrolirati dinamiku. Količina zvukova koju klavijatura nudi je zaista impresivna, iako nisu naravno svi iskoristivi (naravno, ovisi o vlastitim preferencijama, a o ukusima se ne raspravlja!). Definitivno moram i spomenuti aduta ove klavijature, a to je upravo kako ime kaže "Compact", vrlo malena klavijatura. Kada je prvi puta izvadite iz kutije, misliti ćete da Vam je prodana klavijatura sa 76, a ne 88 tipki! Zaista je tako! Što se tiče zvučnika, driveri ove veličine ne mogu stvoriti "čudo" od zvuka, ali definitivno su idealni za vježbanje, možda i neku manju svirku u malom prostoru. Definitivno palac gore za zvučnike na klavijaturi koja pripada 'Stage' segmentu, ali ne očekujte puno. Za kraj, valja reći kako moramo biti i realni i razumjeti kako ne može klavijatura od 5000kn zamijeniti klavijaturu koja košta 15000 ili 20000kn, ali da može biti kompaktna, početnička konkurencija i možda klavijatura koja će "zaraditi" onu od 15000kn ili 20000kn, definitivno može! Evo i nekoliko ZA i PROTIV "crtica" ZA: - Vrlo malena i lagana klavijatura (7kg) ne predstavlja veliki (gotovo nikakav) problem u transportu - Većina zvukova iz sekcije Piano, E. Piano, Organ, Synth i neki drugi zvukovi podosta su dobro napravljeni i ako znate, moći ćete iz te klavijature izvući jako dobar sound. - Firmware se vrlo lako ažurira preko računala (ako će biti dostupnih ažuriranja, naravno. Već ih je bilo za Compact 2, stoga ne vidim zašto ne bi bilo za 2x) - Cijena klavijature možda se čini i ne baš tako malena, ali kada vidite koliko toga ovaj mali Compact može, mislim da cijena više neće biti velika. PROTIV: - Kod većine zvukova klavijatura nudi opciju mijenjanja različitih parametara istih, ali ne i kod svih! Zato sam se razočarao za neke zvukove (npr. neke orgulje koje imaju lijep "Capel" zvuk koji bi bio još bolji da ga se može gradirati na zvuk "Pipe" organ, ali na njemu jednostavno to ne funkcionira :/ ) - Žao mi je što ova klavijatura nema "seamless trasitions" (bez gubitka zvuka pri promjeni programa), ali to ni ne očekujem od klavijature ovog cijenovnog segmenta. Zaključak: Preporučam ovu klavijaturu onima koji ulaze u svijet glazbe, onima koji se žele upoznati sa nekim mogućnostima stage klavijature, onima koji traže dobar omjer dobiveno/cijena te svima koji žele kompaktnu klavijaturu, vrlo dobrih i različitih zvukova, koja se može iskoristiti kako kod kuće, u studiju ili na pozornici.

Jay Turser JT-300V Black električna gitara

mario babić

Kako i piše -odličan odnos cijene i kvalitete; uglavnom, nakon tjedan dana izuzetno sam zadovoljan, nema većih problema s gitarom, manje sam riješio - malo pobrusio pragove i podesio urez na konjiću za visoki E jer je otvoren zvučao kao da sviram sitar, sve ostalo je OK, sve ono pozitivno što se može naći na net-u i zbog čega sam se i odlučio za JT, stoji.

PreSonus Eris E3.5 aktivni studijski monitori (Par)

Bruno Rakonić

Vrhunski monitori, jako glasni za svoju veličinu!!! Svaka preporuka ;)

Carvin Vintage Tweed 16E gitarsko pojačalo

Bruno Šmit

Recenzija koju sam dosta davno pisao na jednom portalu. Evo da predstavim ovaj mali "draguljčić" koji je direktna konkurencija dobro poznatom i vrlo popularnom Fender Blues Junioru. . Carvin je inače firma koja se bavi proizvodnjom kvalitetnih gitarskih pojačala, audio sistema, ozvuke i gitara (Carvin Kiesel). Na internetu sam pročitao dosta mišljenja kako je Carvin "butik" firma ali se ja baš ne bi složio mada je izrada stvarno vrlo vrlo kvalitetna. Nažalost, Carvin odnedavno više ne proizvodi pojačala. I počinjemo.... IZRADA: Riječ je o čistokrvnom cijevnom Combo pojačalu malih dimenzija i relativno male težine. Nema nikakvih čipova, tranzistora niti išta slično u njemu, samo čisti cijevni signal. U predpojačalu su tri 12AX7 od kojih je prva ulazna lampa, druga služi za Spring Reverb dok je treća obrtačica faze. Klasičan dizajn i tu se nema što dodati. U izlaznom djelu pojačala snage imamo dvije EL84 i ukupna snaga je deklarirana na 16W u pentodnom modu rada dok je u triodnom modu snaga 5W (na stražnjem panelu imamo Switch za odabir moda rada "pentoda / trioda" ). Tu bi dao "prvu packu" Carvinu... Pojačalo tvornički dolazi sa Sovtek lampama koje su po meni užasan odabir i s kojima pojačalo zvuči pomalo tupo. Sovtek je nekada bio dobar i oni koji su prije dvadesetak godina imali njihove lampe znaju i čemu govorim. Danas je to samo jedno "veliko ime" koje je zabrljalo... Trebali su staviti JJ lampe koje su u principu i nešto jeftinije a pojačalo radi puno zdravije i čišće s njima. Od kontrola imamo Soak (ekvivalent Gaina), Volume, Bass, Middle, Treble i Reverb, klasika... Sve je napravljano u Vintage stilu kako i ime govori i to su stvarno vrlo lijepo napravili. Pojačalo je savršeno obloženo Tweed tkaninom i koliko god gledao u nju nisam mogao naći loš spoj. Ništa bitno ali je lijepo vidjeti da se netko dobro potrudio oko presvlačenja pojačala što upućuje i na pažnju prilikom ostale izrade. Fender je tu recimo znao podosta puta zabrljati. Nebitno manje više ali opet... Jedini efekt u pojačalu je lampaški pogonjen Spring Reverb i radi fantastično. Jako je lijepo pogođen voicing samog Reverba i koliko god ga odvrnuli neće dati plivanje gitare u reverbu nego uvijek čisti ton. Naravno, može ga se i ekstremno odvrnuti. Na stražnjem panelu imamo još , uz spomenuti Switch za odabir moda rada, izlaz za zvučnik na 8 Ohma i to je to... Tu bi opet udjelio jednu packu Carvinu... Naime, uz ovu Combo verziju pojačala Carvin proizvodi i glavu. Na glavi imamo selekciju izlazne impedance što je vrlo korisno jel nam daje mogučnost prikapčanja bilo kakvog zvučnika. Uz to ima i dva paralelna izlaza. Pretpostavljam da se radi o potpuno istim pojačalima i ne vjerujem da glava ima drugačiji izlazni trafo od Combo verzije tako da su stvarno mogli ponuditi tu selekciju i na Combo modelu. Ovo pojačalo možete birati prilikom kupovine sa Carvin G12 zvučnikom ili dobro poznatim Celestion Vintage 30. Moje pojačalo ima Celestiona. Nažalost, nisam nikada probao Carvinov V12 pa ne mogu suditi ali mogu samo reći da je njegova cijena 39$ pa ako nekoga zanima... Nije skup i vjerujem da ću ga možda čak i kupiti pa neka se nađe... ZVUK: Kao što mu ime i govori... Vintage... Ton je jako čist, krupan i vrlo vrlo topal. Pojačalo je dosta izraženo u low midovima tako da mu ne fali ni malo dubine a zahvaljujući takvom Voicingu jako dobro prihvaća Drive pedale što je jako veliki plus. EQ kontrole su vrlo učinkovite i može se dobiti jako velika paleta zvukova. Soak kontrola znatno podiže duboke kao i sam volumen zvuka pa ne treba pretjerivati sa Bas potenciometrom. Soak je inače "Gain" na ovom pojačalu i kad se odvrne do kraja dobije se neki blagi OD. Odvrtanjem Volumena do kraja dobije se nešto fluidniji ton. Po mom mišljenju, kad se ovo pojačalo natjera u Drive malo je pretvrd i baš mu nedostaje bilo kakva OD pedala čisto da ga malo omekša za neki solo. Zvuk je inače nekako u smjeru Voxa ali nešto krupnijeg tona. Dovoljno je glasno za neke manje klupske svirke ali nije baš za neke veće koncerte. Uz dobro ozvučavanje bi vjerovatno išlo ali ipak je to pojačalo male snage. U triodnom modu rada kompletno pojačalo se malo zatamni i zvuk je nešto malo mekši. Ja ga inače sviram sa Bossovim DS-1 i MI Audio Crunch Boxom i to radi fantastično. ZAKLJUČAK: Ovo pojačalo nema veliku cijenu i za malo novaca se može dobiti izuzetno lijep i topao ton. Odlično zvuči na tiho i stvarno radi savršeno u ulozi kućnog pojačala. Ni u jednom stupnju glasnoće ne zvuči raspadnuto i neupotrebljivo. Vrlo zgodan ton u smjeru Keith Richardsa se dobije sa Telecasterom ali isto tako jako lijepo radi i sa Humbuckerima. Prije desetak godina sam imao ovo pojačalo i zamjenio ga nakon nekog vremena za Blues Juniora i bome požalio. Fender ima bolji zvuk kad se pojačalo natjera u Drive ali Carvin je puno bliže filozofiji naziva. Uz to, Carvin ipak ima puno ljepši Clean a uz to i puno učinkovitiji EQ što je uvijek veliki plus. Oba pojačala su odlična i u biti nema zamjerke ali bi trebalo dobro razmisliti između ta dva i dobro odvagnuti jer koliko god su slični ipak su i dosta različiti. Moj glas svakako ide Carvinu...

PreSonus HD9 slušalice

Ivan Jelić

Odlične slušalice u omjeru cijena - kvaliteta. Odličan bass, kristalan zvuk...mrvicu visokog tona ne bi škodilo ali i ovako je odlično. Izolacija je isto tako odlična, kad ih stavite na uši ništa ne čujete osim svoje glazbe. Za svaku pohvalu - IDL Studio

Blade RH-4 Classic Misty Violet električna gitara

Antonio Tkalec

Da.....što reći o ovoj apsolutno SUPERIORNOJ gitari? Kao glazbeni producent i koncertni glazbenik, trebao sam instrument (ili nekoliko njih) s kojim bih mogao pokriti sve potrebe kod snimanja različitih žanrova (od laganica, country-a, pop-rocka, pa sve do žešćih rifova). Za nekoliko sjajnih gitara različitih tonskih i sviračkih karaktera potrebno je izdvojiti malo bogatstvo, stoga sam imao san i želju kupiti vrhunsku versatilnu gitaru poput Blade RH-4 Misty Violet, a kad sam je kupio - shvatio sam da je to zapravo daleko moćniji instrument nego što sam mislio. Mogućnosti ove gitare su upravo nevjerojatne, a tek svirljivost.....ova gitara izvlači iz mene ono najbolje i jednostavno me uvijek iznova tjera da istražujem nešto novo!!!!! Ukratko - SAVRŠENA GITARA!!!!! Svaka čast Garyu Levinsonu i ekipi na ovom ručno napravljenom instrumentu i HVALA Audiu Pro koji ga ima u ponudi.

Simon&Patrick Woodland Pro Folk Sunburst A3T elektro-akustična gitara

Dominik Kukić

Ovo je moja glavna gitara zadnje četiri godine (otprilike 10% godina od mog ukupnog bavljenja gitarama). Osim sjajnog izgleda (sunburst) i prilično kvalitetne izrade čini se da bih mogao reči još par riječi o njoj. Ergonomija gitare je odlično složena. Malo tjelo čini da lijepo sjedi u krilu, dok širina vrata omogućava vrlo komforno sviranje čak i gitaristima koji nemaju velike šake i dugačke prste, kakav sam i sam. Gitaristima koji su navikli na dreadnought ili jumbo gitare će možda nedostajati mogućnost naslanjanja na gitaru, ali ionako je zdravije sjediti uspavno. Gitaristi koji sviraju stoječki će primjetiti da gitara nema držač remena na spoju vrata i tijela te se remen mora vezati za glavu gitare što neki nikako ne vole, ili se može (kako sam sam napravio) ugraditi (ušarafiti) držač remena na petu vrata. Akustični zvuk gitare, bez pretjerivanja, je u rangu starih Gibsona (L-00) i Martina (00-28), malo zagasitiji ali jasan i definiran. Drvo se u potpunosti osjeti u tom zvuku i bez problema može parirati daleko skupljim gitarama. Ima onaj pravi bluesy timbar i naprosto vuče da se svira još i još ... Kako piše u preporuci idealna je za gitariste koji sviraju prstima i tu daje svoj maksimum. Došla je sa žicama debljine 0.12" i takve sam nastavio koristiti na njoj. Zvuk žica je odlično balansiran i ništa ne iskače. Gitara neće zvučati najbolje ako se na njoj svira ritam trzalicom (strumming) i tu definitivno ne može parirati OM, Jumbo ili Dreadnought gitarama. No gitaristima takvog stila ovakve male folk gitare (da ne kažem parlour) nikada i nisu bile zanimljive. I konačno elektronika na ovoj gitari. Opremljena je B-Band A3T predpojačalom i piezzo under saddle pickupom. Ovo pretpojačalo ima nešto slabiji output od razvikanog Fishmana, ali meni osobno je baš to prednost. Korištena na pojačalu za akustične instrumente (osobno korisim Crate CA6110DG i Marshall AS50D) ili direkno na mikseru dobije se vrlo topao i zaokružen zvuk. Za razliku od Fishmanovih i drugih pretpojačala B-Band nema onaj iritantni hissasti piezzo zvuk, nego lijep, jasan i zaokružen zvuk. Svirajući prstima ova gitara se zapravo i ne može odvesti u onaj piezzo tilt kakav se dobije kada se gitare opremljene piezzom snažno trzaju trzalicom. I da zaključim, ako niste agresivac i tražite topao i jako svirabilan instrument, a pri tom želite svirati prstima ovo je idealna gitara sa cjenom koja je sjajna u odnosu na ono što nudi.

tc electronic K-210 bas kabinet

Damir Vranešević

Odlican box, dovoljno basa s obzirom na samo dvije 10", cisti ton, lagan, estetski dorađen da se za razliku od svih ostalih istice po svojoj posebnosti. Sviram ga na glavi TC BH800 i time mi je malo preslab, ali vremenom definitivno uzimam jos jedan. Nadam se da ce u paru zadovoljiti i potrebe najzahtjevnijih. Hvala.

Artikl je dodan u košaricu

Količina: