SPECIFIKACIJE:
-
Akustički princip rada: Pretvarač gradijenta tlaka
-
Usmjerni uzorak: Superkardioidni
-
Frekvencijski raspon: 20 Hz-20 kHz
-
Osjetljivost na 1 kHz u 1 kohm: 4.5 mV/Pa
-
Nazivna impedancija: 50 ohma
-
Nazivna impedancija opterećenja: 1000 ohma
-
Ekvivalentni SPL CCIR 468-3: 28 dB
-
Ekvivalentni SPL DIN/IEC 651: 18 dB-A
-
Omjer signal/šum CCIR 468-3: 66 dB
-
Omjer signal/šum DIN/IEC 651: 76 dB
-
Maksimalni SPL za THD 0.5%: 150 dB
-
Maksimalni izlazni napon: 12 dBu
-
Dinamički raspon mikrofonskog pretpojačala DIN/IEC 651: 132 dB
-
Napon napajanja: 48 V +/- 4 V
-
Potrošnja struje: 3.5 mA
-
Odgovarajući priključak: XLR 3F
-
Težina: približno 300 g
-
Promjer: 48 mm
-
Duljina: 180 mm
Dodatne informacije
KMS 105 je izvrstan vokalni mikrofon koji pruža Neumann zvuk na pozornici. Ističe se kao mikrofon za uživo nastupe i studijsko snimanje govora, akustičnih žičanih instrumenata i limenih puhačkih instrumenata. Vrlo visoke SPL mogućnosti, niska razina buke pri rukovanju, uski polarni uzorak, izvrsno odbijanje mikrofonije i neobojeni izvanosni odziv čine ga profesionalnim izborom koji je jednostavan za korištenje i ugodan za snimanje.
Dizajniran s ciljem vrhunske vokalne reprodukcije, KMS 105 donosi Neumann kvalitetu u zahtjevno okruženje razglasnog sistema. Sa svojim superkardioidnim polarnim uzorkom, niskom razinom vlastitog šuma i neobojenim izvanosnim hvatanjem zvuka, KMS 105 nadopunjuje in-ear monitoring sisteme. Korištenjem jedinstvenog 4-slojnog akustičnog filtera, KMS 105 minimizira pop i šum vjetra, a posebnim mehaničkim i električnim filterima, buka pri rukovanju je praktički eliminirana. Zbog vrhunske rezolucije i linearnog frekvencijskog odziva, umjetniku koji koristi KMS 105 vrlo je lako prepoznati je li "na mikrofonu".
Značajke
-
Neumann zvuk na pozornici
-
Izvrsna transparentnost za vokale/govor
-
Bez izvanosnog obojenja
-
Izlaz bez transformatora
-
Superkardioidni polarni uzorak s izvrsnim odbijanjem mikrofonije
-
Učinkovita pop zaštita bez nuspojava
-
Set uključuje stezaljku za stalak
Akustika
U usporedbi s drugim ručnim vokalnim mikrofonima, KMS 105 nudi superiornu rezoluciju glasa, s proširenim frekvencijskim odzivom i preciznim prolaznim detaljima. Problemi s sibilantima, uobičajeni kod drugih ručnih kondenzatorskih mikrofona, eliminirani su.
U košarici se ne koristi pjena, čime se eliminira bilo kakvo "zamućenje" ili "prigušivanje" zvuka. Također, korištenjem DC-polarizirane studijske kondenzatorske kapsule, sve nijanse glasa dolaze do izražaja suptilnošću, snagom i fokusom.
Kapsula K 105 razvijena je iz K 50, koja se nalazi u mikrofonima KMS 150, KM 150 i KM 185. K 105 ima superkardioidni uzorak, postignut posebnom modifikacijom odziva K 50 pretvarača gradijenta tlaka.
Karakteristika frekvencijskog odziva razvijena je u akustičnom području, omogućujući preciznu reprezentaciju prolaznih detalja pronađenih u glazbi i govoru, te tako prenoseći vrlo "otvoren" i detaljan snimak ljudskog glasa. Zbog uskog superkardioidnog polarnog uzorka i odziva bez obojenja izvan osi, postiže se vrlo visoka razina pojačanja prije mikrofonije. Ovaj polarni uzorak nudi najviši stupanj izolacije, istovremeno omogućujući izdašnu "optimalnu točku" ispred mikrofona.
Električne karakteristike
Dinamički raspon KMS 105 iznosi 132 dB, omogućujući reprodukciju punog izražaja umjetnika, bez ograničenja. Maksimalni SPL je 150 dB, a s niskom razinom vlastitog šuma od 18 dB-A, može se koristiti veće pojačanje bez rizika od dodavanja šuma u miks. Na taj način, umjetnik može koristiti mikrofon na većoj udaljenosti – čime se održava širok raspon kreativne slobode tijekom izvedbe.
Zbog vrhunske rezolucije i linearnog visokofrekvencijskog odziva, umjetniku koji koristi in-ear monitoring sisteme vrlo je lako prepoznati je li "na mikrofonu" s KMS 105. Korištenjem izlaznog kruga bez transformatora, ovaj mikrofon može koristiti duge kabelske rute bez gubitka kvalitete signala ili visokofrekvencijskog odziva.
Košarica mikrofona
Većina dostupnih vokalnih mikrofona oslanja se na prigušujuće učinke slojeva pjene unutar košarice. Iako je to svakako isplativ postupak, štetni učinci ovog sloja pjene mogu se vrlo lako pokazati. Visokotonske frekvencije su prigušene, a polarni uzorak se može deformirati.
Ovi nedostaci mogu se eliminirati odabirom konstrukcija s otvorenom mrežom. Pažljivim dimenzioniranjem i odabirom različitih veličina mreže, može se postići izvrsno prigušivanje pop i šuma vjetra, kao što je poznato iz standardnih studijskih pop filtera PS 10 i PS 20, izrađenih od 2 sloja razmaknute tkanine.
U KMS 105 koristi se kombinacija 4 žičane mreže s različitim veličinama oka. Odabrana kombinacija rezultira vrlo konstantnim polarnim uzorkom, istovremeno održavajući akustički frontalni frekvencijski odziv kapsule. Vanjska košarica mikrofona je prirodno izrađena od kaljenog čelika, zbog potrebne robusnosti za korištenje na pozornici.